Recenzia bezdrôtových náhlavných súprav Microsoft Xbox: Odpojte mikrofón

Nový bezdrôtový headset Xbox za 99 dolárov od spoločnosti Microsoft nie je dokonalý, ale je to najlepšie úsilie ako herné slúchadlá pre Xbox a denná sada bezdrôtových slúchadiel, ktoré som doteraz vyskúšal. Je kompatibilný s bezdrôtovým protokolom Xbox, ktorý umožňuje ľahké spárovanie s akýmkoľvek Xbox One alebo Xbox One Séria Xbox X. / s Kontrolná jednotka. Je tiež kompatibilný s Bluetooth (verzia 4.2, kodek SBC), a ešte lepšie je, že dokáže komunikovať prostredníctvom oboch protokolov súčasne. Môžete tak uskutočniť hovor alebo získať zvuk z ktorejkoľvek aplikácie z telefónu, tabletu alebo počítača zmiešaného so zvukom pochádzajúcim z konzoly Xbox.

Toto nie je prvý herný headset, ktorý to robí, alebo dokonca robí tak dobre. Najnovšie slúchadlá spoločnosti Microsoft vynikajú obzvlášť pôsobivým počtom vecí, ktoré získate za 99 dolárov. Vynikajúci dizajn a logika v rade slúchadiel spoločnosti. Vedľa série X je tento diel s nádychom lesklej zelenej farby okolo diskov náušníkov pokrytý matným čiernym plastom. Drobné otvory v pohodlných oblastiach medzi umelou kožou a smaltovanými náušníkmi sa zdajú byť iba z kozmetických dôvodov, napriek tomu vyzerajú skvele.

Rozhodujúce je, že sú pohodlné, hoci moja vertikálna veľkosť ich posúva zhruba na hranice ich veľkosti. Bočné ruky vyžadujú na vykonanie úprav, ktoré mám rád, dve ruky. Nemusíte sa báť, že po premiestnení zmení veľkosť. A hoci by som si prial, aby mal tento model bungee čelenku a rotujúce ušné okuliare ako väčšina slúchadiel SteelSeries, nedostatok týchto funkcií tu neznamená problémy s komfortom.

READ  AMD presúva procesor Ryzen 7000 „Zen 4“ Vydaný 27. septembra, v rovnaký deň, ako bol odhalený Raptor Lake 13. generácie od Intelu

Okrem tvaru náhlavnej súpravy je jej funkčnosť podobná slúchadlám Surface Headphones, na vonkajšej strane každej ušnej mušle sú otočné disky na nastavenie zvukových prvkov. Na rozdiel od prémiovejších slúchadiel spoločnosti tu nie je aktívne potlačenie hluku (budem sa sťažovať, ale sú to 99 dolárov), aj keď pasívna izolácia šumu je za túto cenu lepšia ako priemer. Ľavý ciferník slúži ako zvukové spojenie konverzácie a hry, takže svojich spoluhráčov môžete počas dialógu naplneného dialógom trochu naladiť alebo naopak. Oceňujem, že to Microsoft postavil do popredia. Na druhom disku je ovládanie hlasitosti. Otočením sa pekne alebo jednoducho zväčšuje alebo zmenšuje – žiadne tlačidlá nie sú potrebné.

Bezdrôtová náhlavná súprava pre Xbox

Zelené tlačidlo slúži na dvojitú prácu a slúži ako tlačidlo párovania a napájania.

Bezdrôtová náhlavná súprava pre Xbox

Na mikrofóne smerom k vašej tvári je indikátor LED, ktorý informuje o aktivácii mikrofónu.

Na pravom ušnom chráme je USB-C port na nabíjanie. Spoločnosť Microsoft obsahuje na nabíjanie kábel USB-C na USB Type-A, ale všetky rovnaké funkcie slúchadiel získate, ak pripojíte zariadenie Windows 10 pomocou kábla USB-C na USB-C. To však nie je prípad pripojenia k MacBooku Pro, ktorý nebude fungovať pomocou káblového pripojenia so slúchadlami. Stále sa môžete pripojiť k macOS a používať náhlavnú súpravu cez Bluetooth.

Na slúchadlách sú iba dve tlačidlá: jedno na manuálne stlmenie ohýbateľného mikrofónu (indikátor LED sa rozsvieti na vnútornej strane ramenového mikrofónu nakloneného smerom k vašej tvári, keď je mikrofón horúci), a druhé slúži ako all-in- jeden. Jedno spárovanie a tlačidlo napájania, ktoré sú obe umiestnené v ľavom ušnom kryte. Väčšina herných náhlavných súprav vyžaduje dni neustáleho používania, aby sa mohli plne naučiť svoje rozloženie tlačidiel, ale sú veľmi jednoduché. Použil by som ďalšie tlačidlo, ak by fungovalo ako multifunkčné tlačidlo na ovládanie môjho zariadenia cez Bluetooth, ale spoločnosť Microsoft obmedzila náhlavnú súpravu iba na dve tlačidlá. Neexistuje žiadny spôsob, ako nezávisle ovládať, povedzme, telefón, iba nastavovať hlasitosť.

Zvukový výkon tohto slúchadla je lepší, ako som čakal. Počas svojich testov som počúval Spotify a hudba sa mi zdala dosť dobrá na to, aby sa držala tohto slúchadla, namiesto toho, aby automaticky zasiahla Sony 1000XM3. Ľudia so znalosťou vynikajúcej kvality zvuku to budú považovať za mätúce, napríklad že sa dá občas zvuk zamotať a hlasitosť nie je taká široká, ako by ste našli na drahších slúchadlách. Ale na druhú stranu, je to 99 dolárov a najskôr je to za hry. A za tú cenu som rád.

Bezdrôtová náhlavná súprava pre Xbox

Oba poháre na ucho s rotujúcim uchom obsahujú ľahko stráviteľné pokyny.

Bezdrôtová náhlavná súprava pre Xbox

Tieto poplatky sa účtujú cez USB-C a sú tiež bezdrôtové cez USB-C k počítaču so systémom Windows 10.

Naskočil som do hry, hneď som nabootoval Smrť (2016) Na sérii X. Zvukový sprievod a všetky rôzne pekelné zvukové efekty mali dostatok úderov a úderov a ja som stlačil hudbu, kým hrala. Zdá sa, že to malo znieť, aj keď tu opäť platia rovnaké vši ako v prípade hudby. Ak sa stane veľa na stredných a vysokých frekvenciách, zvuk môže byť nedostatočne čistý, ak budete pozorne počúvať. Toľko som si nevšimol Yakuza: Ako drak, Napríklad. Táto náhlavná súprava pracuje s Dolby Atmos (spoločnosť Microsoft poskytuje kupujúcim beta verziu Dolby Atmos so zakúpením, ktoré potrvá do konca septembra) a platenými aplikáciami DTS: X dostupnými pre Xbox a PC, ktoré môžu vylepšiť zvuk. Ale na účely tohto preskúmania som testoval iba pripravený pokus.

Výdrž a dojazd batérie konkuruje iným herným náhlavným súpravám, ktoré som v tejto cenovej kategórii testoval. Microsoft tvrdí, že 15 hodín na jedno nabitie, a obidva razy som počas testovania bežal s nevymeniteľnou batériou, vydržal asi dlho. Podarilo sa mi obehnúť môj štúdiový apartmán, zablúdiť asi 25 stôp od Xboxu bez toho, aby som zaznamenal nejaké úniky. Začalo sa to vypúšťať, keď signál musel prechádzať cez niekoľko stien, ale dá sa to očakávať. Pokiaľ ide o rýchlosť nabíjania, Microsoft tvrdí, že pri 15-minútovom nabití môže získať tri hodiny používania. Ak vás to zaujíma, môžete bezdrôtový headset Xbox používať počas nabíjania, ale jeho nabíjanie bude samozrejme trvať dlhšie.

Bezdrôtová náhlavná súprava pre Xbox

Vankúše potiahnuté polyuretánovou kožou sú pohodlné a poskytujú dobrú zvukovú izoláciu.

Bezdrôtová náhlavná súprava pre Xbox

Pri bližšom pohľade na ľavé slúchadlo sa zobrazia pokyny pre zvukový mixér a tlačidlo párovania zvuku / hry.

Pre lepšiu predstavu o tom, ako tieto slúchadlá pracujú s pripojením, som najskôr spároval bezdrôtový headset Xbox s mojím počítačom s hardvérom Microsoft. Bezdrôtový adaptér USB (Nie je súčasťou tohto headsetu, ale funguje na rovnakom protokole ako Xbox Wireless pre konzoly) pre hudbu a niektoré videohovory. Spárovanie náhlavnej súpravy vyžaduje stlačenie a podržanie párovacieho tlačidla na štyri sekundy a to isté s bezdrôtovým adaptérom. Aby som ho mohol používať na Xbox Series X, musel som prejsť rovnakým procesom. Frustrujúce je, že náhlavná súprava nezvládla manipuláciu s dvoma predtým spárovanými zariadeniami pomocou protokolu Xbox Wireless, takže som ich musel manuálne znova spárovať, keď som chcel prepnúť medzi počítačom a Xboxom. Nechcem však tento problém preháňať. Proces párovania od spoločnosti Microsoft pre príslušenstvo pre Xbox je veľmi jednoduchý. To by vôbec nebol problém, ak sa k počítaču pripojíte pomocou rozhrania Bluetooth (ako si myslím, že väčšina ľudí urobí), pretože k nim sa môžu pripojiť slúchadlá naraz.

Ak ste niekto, kto sa bude pravdepodobne veľmi spoliehať na funkciu simultánneho bezdrôtového pripojenia, som rád, že táto náhlavná súprava automaticky preruší zvukový tok z bezdrôtového protokolu Xbox, keď prichádza hovor, aby ste ho počuli. Hlasitosť vášho zariadenia Bluetooth môžete upraviť iba pomocou jeho ovládacích prvkov, nie však pomocou samotného headsetu. Stlačením úrovne hlasitosti pomocou číselníka sa zvýši hlasitosť pre obe zariadenia, ku ktorým ste pripojení.

Aplikácia Príslušenstvo pre Xbox na PC a Xbox vám umožňuje doladiť úpravy.

Úroveň prispôsobenia, ktorú tieto slúchadlá umožňujú, je tiež pôsobivá z hľadiska ceny. Pomocou aplikácie Príslušenstvo pre Xbox pre Windows 10 alebo Xbox môžete upraviť ekvalizér (predvoľby sú filmy, hudba, hry, silné basy a reč, alebo si ich môžete nastaviť sami) a zvýrazniť basy. Ďalej je tu funkcia automatického stlmenia, ktorá dokáže stlmiť hluk vyskytujúci sa vo vašom okolí. Existujú tri úrovne (nízka, stredná a vysoká) a spoločnosť Microsoft tvrdí, že každý ďalší krok zvýši výkon stlmenia mikrofónu pre veci, ktoré nie sú vašim hlasom. Počas videohovoru sa zdalo, že to funguje podľa predstáv, ak nie lepšie, ako som čakal. Osoba na druhom konci povedala, že môj prejav nebol prerušený, čo sa pri týchto druhoch funkcií môže stať, a že udalosti v pozadí neboli badateľné. Účinnosť tejto funkcie automatického stlmenia sa samozrejme môže líšiť v závislosti od vašej domácnosti. Ak ste skeptickí, je veľmi ľahké klepnúť na tlačidlo stlmenia, aby ste sa vyhli prípadným rozpakom.

Dve malé, ale vynikajúce funkcie v aplikácii Príslušenstvo pre Xbox vám umožňujú upraviť intenzitu stlmeného svetla, čo uľahčuje videnie do periférneho videnia. Môžete tiež upraviť úroveň ovládania mikrofónu alebo množstvo externého zvuku, ktorý sa prenáša cez mikrofóny a potom smeruje do vašich uší.

Do teraz , 150 dolárov, Razer Kaira Pro Boli to náhlavné súpravy Xbox, o ktoré som ľudí požiadal, pretože sú pohodlné, a ktoré okrem protokolu bezdrôtovej siete Xbox podporujú aj Bluetooth. Nový bezdrôtový headset spoločnosti Microsoft pre Xbox prekonáva tento model vzhľadom na dizajn, jednoduché použitie a funkčnosť – to všetko v cenovo najdostupnejšom balení.

Pokiaľ mi sedí na hlavu a zmestí sa aj do série X, mal by sa vám hodiť naozaj dobre.

Ak by sa spoločnosť Microsoft mala posudzovať v porovnaní so spoločnosťou Sony podľa toho, ako dobre navrhla slúchadlá, ktoré sprevádzajú jej najnovšie konzoly – ako to určite bude -, toto zariadenie ľahko prekoná program Pulse 3D, aj keď sú za rovnakú cenu. Pohodlný model Sony, ktorý vyzerá rovnako temperamentne vedľa konzoly, pre ktorú bol vyrobený, má 3,5 mm konektor pre slúchadlá a podporu 3D zvuku. Je ale ťažké konkurovať podpore Bluetooth a ľahkému dizajnu tlačidiel zabudovaných do modelu Microsoftu. Bol by som rád, keby bol k dispozícii USB kľúč pre väčšiu podporu zariadení, ako je napríklad Nintendo Switch. Ale podľa návrhu sa nemôže pripojiť k iným herným konzolám. Spoločnosť Microsoft to drží v rodine. Ak ste v rodine, ste pripravení na ošetrenie.

Fotografia Camerona Faulknera / The Verge