The Grand Tour: Eurocrash Review

čas čítania: 3 minút

The Grand Tour Eurocrash - Ale prečo áno

Grand Tour: Eurocrash je ďalšou jazdou v komediálnom cestovateľskom seriáli dostupnom na Amazon Prime. Hviezdy série Jeremy ClarksonA Richard HammondA James Mayich sprevádza na nezvyčajnom roadtripe v nezvyčajných autách, keď cestujú naprieč východnou Európou z Poľska do Slovinska.

Zaujímavým konceptom tohto roadtripu je zjavný nedostatok skutočnej predstavy o cieli a ceste, väčšina výletov Grand Tour má zápletku alebo tému, ktorá je chrbtovou kosťou, ku ktorej sa treba vždy vrátiť. Ale táto osoba má zvláštnu právomoc – nikto to ešte nikdy neurobil. Zdá sa, že posádka si vybrala dve náhodné miesta na základe toho, že sú jedinečné a že sa zhodujú s autami podľa vlastného výberu. Tri autá boli vybrané s myšlienkou, že sú vzácne, zvláštne a nezvyčajné. Špeciál nadväzuje na veľkofilmový formát epizód, ktorý sa stal na Grand Tour štandardom. To je vždy atraktívny nápad a moderátori majú chémiu, aby to fungovalo.

Je jasné, že bez konkrétneho cieľa alebo účelu film jednoducho stráca svoju cestu. Stále zábavné. Toto je trio, na ktoré sa dá pozerať vždy, keď sú spolu. No nápady sa zdali rozhádzané a najmä posledná tretina sa zadrháva. Prvá výzva, ktorá bola stanovená, nesie kultúru regiónu a má na mysli odlišný koncept. Ale potom je tu ten pocit „motať sa s tým“, ktorý pochádza z toho, že neprinesiete na stôl určité automobilové oddelenie. Autá samotné sú príliš vágne na to, aby sa zmestili do jedného žánru, ale to je súčasťou ich šarmu.

Grand Tour: Eurocrash Ďalší skvelý príklad toho, ako tento produkčný tím vytvára postavy. Nielenže máte teraz slávne postavy Hammonda, Clarksona a Maya, ktoré boli vytvorené v priebehu desaťročí, ale aj vozidlá, ktoré riadia. Skutočný duch exkluzivity vychádza z tria na čele. Stále na seba vrhajú urážky, je tu všeobecná ľahkosť v tóne, vďaka ktorej je šou ľahko ukotvená. Aj mrzutosť voči sebe je na konci skutočná a pridáva príbeh počas celého výletu.

READ  Protiislamský populista Geert Wilders získal veľkú väčšinu v holandských voľbách - NBC Los Angeles

A vďaka úpravám a nadšeniu prezentujúcich sa autá dajú milovať. Najmä tri, ktoré sú zobrazené pre túto epizódu. Nezvyčajné vo svojom dizajne, len málokedy existovala skupina áut tak úplne odlišných vedľa seba. Líšia sa vekom, dizajnom a účelom. Kvôli tomuto nepomeru trávi skupina veľa času oddelene.

To, čo odlišuje Grand Tour od ostatných motoristických šou, je rozpočet a skvelá filmová tvorba. Prehliadka využíva najkvalitnejšiu dostupnú kameru a vždy vyzerá intenzívne ako filmová. To umožňuje záberom zachytiť celú hĺbku masívnej scény. Hammond, Clarkson a May navštívia starobylé stredoveké a horské mestá Poľska, Slovenska, Maďarska a Slovinska a filmové kamery úžasne zachytia ich rozsah. Z týchto špeciálov sú skutočne epické dobrodružstvá a tiež tak vyzerajú.

Toto bola vždy šou, aj skrz na skrz maximálna rýchlosť alebo Veľká prehliadka, nekonečne nesú tí, ktorí sú na jej vrchole. Majú schopnosť urobiť akýkoľvek nápad zábavným a stojí za to ho sledovať. Po mnohých sólových projektoch sa ľahko dali opäť dokopy a nadviazali tam, kde skončili. Aj keď príbeh tohto dobrodružstva môže chýbať, nie je to prípad krajín, ktoré trojica navštívila. Všetci štyria predstavujú svoje neuveriteľné obrazy a históriu, úžasne zobrazené prostredníctvom ohromujúcej produkcie. Zdá sa však, že vnímanie relácie je veľmi slabé. Autá sú skvelé postavy, nepoškvrnená osobnosť a individualita, o ktoré sa táto epizóda obzvlášť snažila. Ale ak sa má toto vnímanie náhodných destinácií udržať, musí existovať niečo, čo dodá energiu záverečnej časti dobrodružstva, aby sa nevytratilo.

Grand Tour: Eurocrash Dostupné na Amazon Prime Video.

Grand Tour: Eurocrash

TL; DR

Zdá sa, že ego šou je také slabé. Autá sú skvelé postavy, nepoškvrnená osobnosť a individualita, o ktoré sa táto epizóda obzvlášť snažila. Ale ak sa má toto vnímanie náhodných destinácií udržať, musí existovať niečo, čo dodá energiu záverečnej časti dobrodružstva, aby sa nevytratilo.