Recenzia: Summer Rebels – Cineuropa

– Prvý znak Martiny Sakovej nasiaknutý slnkom dokazuje, že leto pre dieťa nie je piknik

Elias Fiskusel a Liana Pavlikova v Letní rebeli

v Martina Sakováje Letní rebeli [+see also:
]
, Teraz sa skenuje ako súčasť Filmový festival Európskej únie v Indii Mladý Jonas (inzerovaný ako „dvojjazyčné komediálne dobrodružstvo“)Elias ViscocelChce stráviť dovolenku u starého otca. Veľmi to chce – aj keď jeho vyčerpaná mama už urobila iné plány. Ukázalo sa to trochu bezhlavo, dosť skoro, Jonas je na úteku z Nemecka na Slovensko. Len aby si uvedomil, že jeho milovaný dedko je teraz trochu nahnevaný, pamätá si ho, a tak zostáva iba sa vydať na nové a šibalské dobrodružstvá s miestnym dievčaťom v bejzbalovej čiapke (Liana Pavliková).

(Článok pokračuje nižšie – obchodné informácie)

Iba na základe tohto súhrnu, presne o päť minút neskôr, sa to vyjasní Letní rebeli Možno nemá v tele ani jednu pôvodnú kosť, ale je dostatočne neškodná a niekedy je dokonca veľmi pôvabná. Natočené tak, že si neustále myslíte, že je zlatá hodina (všetci vyzerajú trochu opálení a príťažlivo jasní), až na hovor cez Skype, je tu veľa starej nevinnosti, ktorú si rodičia môžu vážiť oveľa viac ako svoje deti , s prvou bude slza, keď sa domček na strome objaví v tvare. Je to upokojujúca alternatíva k všetkému, čo sa vo svete na chvíľu deje, s malými stávkami a komunitou v malom meste, kde každý pozná svoje tajomstvá. A Mená. Zmierte sa s tým, zdá sa, že spoločnosti ako tieto fungujú najlepšie iba vo fiktívnej sfére.

Našťastie predtým, ako sa všetko stalo tak pekným, Pavel Novo„Rovnako ako dedko Bernard, dajte jej iskru, reptajte na„ zamrznutého astronauta Paula “a uistite sa, že ho žiadne dieťa, ani to, ktoré tak silno zaklope na dvere, nevyrušuje, keď počúva svoju obľúbenú hudbu. A mohol by mať dobrý uhol pohľadu, pretože ide o zábavný soundtrack, ktorý si vo filme osvojila Saková, počnúc kapelou, ktorá otvára príbeh vetou „Lahodné, chutné, chutné, milujem žiť vo svojom sne.“ Aj keď sa dá povedať, že riekanky tam nemusia byť úplne.

READ  Bounce TV vzdáva v sobotu 27. mája poctu Tine Turnerovej

Program pre deti, ako zarobiť nejaké peniaze a spôsobiť viac problémov, sa zdá byť opäť tak predvídateľný, ako to len môže byť, ale pochvalné slová Sakovej aspoň za to, že tento malý malý film vyzeral ako skutočné leto, aj keď z minulého roku. Ak však niekedy bol čas vychutnať si zrelé a nostalgické melóny, pravdepodobne to tak je teraz.

Letní rebeli Vyrobil ho nemecký projektor23 a slovenská uniforma Silverart. O jej medzinárodný predaj sa stará spoločnosť Pluto Film Corporation.