Recenzia: Beanie – Senoropa

– Slobodan Maksimović je vhodným klenotom vianočného filmu a bude sa páčiť deťom aj rodičom

Kaja Podrebercek a Jag Cernesh čiapka

Okolo Vianoc sa v Ľubľane dejú zázraky. Možno nie sú presne tým, v čo dúfame, no stále majú schopnosť nás prekvapiť. Santa existuje, ale nie je len jeden, ale je ich celá kopa. Pes, ktorý nám padne do lona ako dar z nebies, nemusí byť to správne plemeno alebo môže mať len tri nohy. Zlodejský automat dokáže vydať svoje cukríky a tiež vypľuť všetky peniaze, ktoré predtým ukradol.

Aspoň v tomto je tomu tak čiapka [+see also:
]
Tretia funkcia od Slobodan Maksimovič. Film, označovaný ako prvý slovinský vianočný film, od jari krúži na odborných festivaloch (a v odborných programoch pre deti na bežných filmových festivaloch). Jeho národná premiéra je naplánovaná na Festival slovenského filmučo sa deje práve teraz. čiapka Už bol dabovaný do niekoľkých jazykov a vstúpi do distribúcie na rôznych územiach vrátane svojej domovskej krajiny v novembri, práve v čase Vianoc.

(Článok pokračuje nižšie – Obchodné informácie)

Všetci Luca (nováčik Kája Podreberček) Na Vianoce bola hľadaná sestrička a šteniatko. celý eric (Jag Črnič, tiež nováčik), ktorého volajú aj „Beanie“, z pochopiteľných dôvodov (vždy nosí svoju čiapku), chcel stráviť prázdniny so svojimi rodičmi. Namiesto toho vyhrá v lotérii na domove mládeže, kde býva (a kde ho šikanujú), a výhrou je stráviť Štedrý večer u Lučkovcov. Ich priezvisko je Božič, čo v slovinčine znamená „Vianoce“ a presne takýto vtip urobila aj gazdiná Anna (Mojka Fator), pokúša sa prelomiť.

A tak namiesto toho, aby dostala darčeky, po ktorých túžila, musí Lučka stráviť Vianoce so svojimi nóbl, no duchmi neprítomnými rodičmi Barbarou (Agda Smrekar) a Boris (chorvátsky herec Fraňo Machkovič), a tento chlapec z mládežníckej ubytovne, ktorý má zvláštny zvyk neustále nosiť čiapku. Jej prvotná nevôľa sa len tak ľahko nevyparí. Keď sa zobudí uprostred noci a myslí si, že vidí Santa prichádzať do jej domu, Eric ju nasleduje, najprv sa pokúsi zastaviť ju v niečom hlúpom, potom ju ochrániť a nakoniec prevziať vedenie v ich životoch. Spoločné dobrodružstvo. Štedrý večer v Ľubľane môže byť strašidelný, ale aj magický.

READ  Nórsky Fjong Nabs Islandská cestná komédia „Driving Mum“ (exkluzívne)

Napísané príťažlivo Saša ErzinDobrý herecký výkon a inteligentná réžia, čiapka Možno ho považovať za jeden z najlepších vianočných filmov pre deti. Koncepty, s ktorými sa zaoberá, sú jednoduché, no dajú sa aj vylepšiť, zaútočiť na hlbokú emocionálnu strunu a povedať zmysluplnú pravdu (napríklad, že deti milujú svojich rodičov, aj keď sú opilci na nič). Navyše, chémia medzi mladými hercami je prirodzená, zatiaľ čo skúsenejší herci predvedú niekoľko jednoduchých, ale účinných kúskov, pričom často volia širšie zábery, aby zdôraznili atmosféru a zároveň dodali detailnému záberu emocionálny význam. Hneď sa sťažoval.

čiapkaAj technické vlastnosti sú na špičkovej úrovni. Sven BibionicKinematografia zobrazuje turistickú a neturistickú Ľubľanu počas prázdninového obdobia, pričom… Jurij MosconeÚprava obrázkov je pomerne plynulá. Michel NowinskiFilmová hudba, ktorá využíva širokú škálu nástrojov a navodzuje neoklasické a jazzové nálady, dokonale nadväzuje na emócie filmu, animácie a vizuálne efekty sú hotové. Michel Strauss Je tiež cenným doplnkom filmu.

Nakoniec sa deti zabavia čiapka, Kým rodičia, ktorí ich sprevádzajú, by sa o to mali zaujímať. Dá sa len oceniť všetku tú námahu a vášeň, ktorú treba do takéhoto projektu vložiť.

čiapka Ide o koprodukciu medzi Slovinskom, Chorvátskom, Slovenskom a Luxemburskom. Zorganizovalo ho Senca Studio v koprodukcii s Wady Films, Objectif, Studio Dim, RTV Slovinsko, Rozhlas a televízia Slovenska a Rozhlasová televízia Chorvátsko. Prin Films sa stará o medzinárodný predaj.