Recenzia: Beanie – Cineuropa

– Funkcia Slobodana Maksimoviča je skutočným klenotom vianočného filmu a bude sa páčiť deťom aj rodičom

Kaja Podreberšek a Gaj Črnič in čiapka

Okolo Vianoc sa v Ľubľane dejú zázraky. Možno nie sú niečo, v čo sme presne dúfali, ale stále majú silu prekvapiť nás. Santa Clausovia existujú, a predsa nie je len jeden z nich, ale celý ich cech. Pes, ktorý nám padne do lona ako dar z nebies, nemusí byť to pravé plemeno alebo môže mať len tri nohy. A zlodejov automat dokáže vydať svoje sladkosti a tiež vypľuť všetky peniaze, ktoré ste predtým ukradli.

Aspoň v tomto je tomu tak čiapka [+see also:
]
tretia funkcia Slobodan Maksimovič. Film, označený ako prvý slovinský vianočný film, od jari putuje po špecializovaných festivaloch (a špecializovaných programoch pre deti na pravidelných filmových festivaloch). Jeho národná premiéra je naplánovaná na Festival slovenského filmučo teraz prebieha. čiapka Už bol dabovaný do niekoľkých jazykov a vstúpi do distribúcie na rôznych územiach vrátane svojej domovskej krajiny v novembri, práve v čase Vianoc.

(Článok pokračuje nižšie – komerčné informácie)

Všetci Lučka (nováčik Kája Podribersek) Na Vianoce bola hľadaná sestrička a šteniatko. celý eric (Gag Arnich, tiež nováčik), ktorého volajú aj „Beanie“, z pochopiteľných dôvodov (vždy nosil brmbolce) chcel stráviť prázdniny s rodičmi. Namiesto toho vyhrá v lotérii v domove mládeže, kde žije (a kde ho šikanujú), a cenou je stráviť Štedrý večer s Lucovou rodinou. Priezvisko je Božić, čo v slovinčine znamená „Vianoce“ a presne tento vtip urobila hospodárka Anna (Mojka Fatur), snaží sa zlomiť.

A tak namiesto toho, aby dostala darčeky, po ktorých tak túžila, musí Lučka stráviť Vianoce v hygge štýle so svojimi nóbl, no duchmi neprítomnými rodičmi Barbarou (Smirkárova babička) a Boris (chorvátsky herec Fraňo Machkovič), a tento chlapec z ubytovne má zvláštny zvyk neustále nosiť čiapku. Jej počiatočná nespokojnosť sa tak ľahko nevyparí. Keď sa zobudí uprostred noci a myslí si, že videla Santa prichádzať do jej domu, Eric ju nasleduje, najprv sa jej snaží zabrániť v niečom hlúpom, potom ju ochrániť a nakoniec sa ujme vedenia spoločného dobrodružstva. Štedrý večer v Ľubľane môže byť strašidelný, ale aj magický.

READ  YouTuber David Dobrik je späť v USA po imigračnej dráme - Entertainment News

Pútavo napísané Sasha ErinDobre vychovaný a inteligentne riadený, čiapka Možno ho považovať za jeden z najlepších vianočných filmov pre deti. Pojmy, ktorými sa zaoberá, sú jednoduché, no dajú sa aj vycibriť, udrieť na hlbokú emocionálnu strunu a povedať zmysluplnú pravdu (napríklad, že deti milujú svojich rodičov, aj keď sú zbytočne opití). Okrem toho je chémia medzi mladými hercami prirodzená, zatiaľ čo skúsenejší tézy vyťahujú niekoľko jednoduchých, ale účinných kúskov, režijný zmysel, ktorý sa rozhodne pre širšie zábery, väčšinou sa sústredí na atmosféru, a zároveň pridáva emocionálny význam zhrnutiam, je na mieste. .

čiapkaTechnické vlastnosti sú tiež prvotriedne. Sven BionicKinematografia zobrazuje turistickú i neturistickú Ľubľanu v období prázdnin, kým Jurij MosconeÚprava je pomerne plynulá. Michel NowinskýVďaka použitiu širokej škály nástrojov a vyvolaniu neoklasickej a jazzovej nálady dokonale kopíruje emócie filmu, animácie a vizuálnych efektov. Michael Strauss Je tiež cenným doplnkom k filmu.

Nakoniec sa deti zabavia čiapka, pričom by sa o nich mali naďalej zaujímať aj sprevádzajúci rodičia. Dá sa len oceniť všetko úsilie a vášeň, ktoré sa do takéhoto projektu muselo investovať.

čiapka Ide o koprodukciu Slovinska, Chorvátska, Slovenska a Luxemburska. Zorganizovala ho Štúdio Seneca V koprodukcii s Filmy o údolíA objektA matné štúdioA RTV SlovinskoA Rozhlas a televízia Slovenska A Chorvátsky rozhlas a televízia. Medzinárodný predaj zabezpečuje Princ Films.