The Last of Us na PC láka „prevažne negatívne“ recenzie na pády a slabý výkon

The Last of Us: Part Na PC som sa nespustil tak hladko, ako Naughty Dog dúfal, pretože port zbieral „prevažne negatívne“ recenzie po celom svete. para. Je to spôsobené neustálymi pádmi a slabým výkonom v hre, nie skutočnou kvalitou hry. Samotní Naughty Dog sa obrátili na port PC a potvrdili, že vyšetrujú nahlásené problémy a žiadajú používateľov, aby predložili lístky na podporu na svojich webových stránkach.

z viac ako 3200 Steam užívateľské recenzieNa druhej strane 67 percent uviedlo vyššie uvedené problémy s výkonom. Niektorí overení kupci PC portu tvrdia, že ich kópia padá každých 20 minút, zatiaľ čo iní sa sťažujú na zlú optimalizáciu. Nahromadenie tieňov je pre mnohých tiež zdrojom frustrácie.

Dnes skôr Naughty Dog priniesol zariadenie príspevok v blogu Podrobne o práci vykonanej na PC verzii The Last of Us: Part 1: „Teraz, keď sme dokončili vydanie remaku na PS5, sme nadšení, že môžeme priniesť túto hru nielen na PC, ale aj na PC.“ tvrdil. S toľkými negatívnymi recenziami pri uvedení od používateľov je jasné, že pod kapotou na PC nie je niečo úplne v poriadku.

Napriek všetkým týmto problémom vývojár zdvojnásobuje svoje úsilie o vývoj PS5 a PC: „Zdieľanie našich príbehov a skúseností na PS5, ako aj na PC je niečo, čo Naughty Dog prijalo a bude ho naďalej podporovať.“ Nebolo by prekvapujúce, keby sa The Last of Us Multiplayer spustil na oboch platformách v rovnaký deň a dátum, takže štúdio bude chcieť tieto začínajúce problémy neustále napravovať.

Narazili ste na nejaké problémy s The Last of Us: Part I na PC? Podeľte sa o svoje skúsenosti v komentároch nižšie.

READ  Apple Music Classical sa spustí 28. marca