Round Up: Recenzie sú pripravené na Dragon Quest Treasures

Teraz, keď ste to videli, tu je súhrn niektorých ďalších recenzií, ktoré kolujú online:

tím v Vrecková taktika udelil hre Treasures hodnotenie 9 z 10 – nazvalo to „fantastický vstup“ do populárnej série pre nových aj starých hráčov:

Pokladmi nabité dobrodružstvo nabité klasickým DQ šarmom, Dragon Quest Treasures plne zahŕňa svet svojich predchodcov, pričom sa stále odlišuje od seba. Jeho mechanika je jedinečná a pútavá, plná osobnosti a šarmu a predovšetkým je to skvelá zábava. Skvelý vstup do populárnej série pre vracajúcich sa hráčov a nových oboch.“

Silikón Užila si čas s hrou – dávala jej 8 z 10, ale občas sa mi zdala trochu mätúca:

Poklady Dragon Quest Veľa! Ponúka veľa práce. Hráči dostanú na preskúmanie rôzne ostrovy, veľa úloh na splnenie a veľkú zbierku príšer, ktoré môžu zbierať. Jednoznačne ide o hru, ktorú by mal človek zbierať celé týždne. Nevýhodou je, že to môže byť veľmi ohromujúce, pokiaľ ide o počet úloh, ktoré sú na vašom zozname úloh. Pokiaľ si dáte čas (a pravidelné prestávky na opretie palca po tom všetkom kopaní), je to zvládnuteľný a niekedy nezabudnuteľný zážitok.“

deštruktívne Povedal, že by sa rád potopil hodiny do takejto hry a dal jej hodnotenie 7,5 z 10:

Perfektná hra na tie dlhé zimné noci, Poklady Dragon Quest Budete ma posúvať, kým to Square Enix konečne nezačne vydávať Infinity Strash. „

digitálne trendy Dal 3 z 5, ale cítil som, že má nejaké problémy:

Poklady Dragon Quest Tápe v niektorých základných detailoch a vytvára niekedy až frustrujúco nudné RPG, no jeho srdce je vždy na správnom mieste. Jeho cieľom je ponúknuť nenáročné skúmanie s detskou predstavivosťou, ktorá presvitá v niekedy špinavej panvici. Pre mladších alebo aj starších hráčov, ktorí si radi spomínajú, ako sa v detstve tvárili ako piráti a nevadí im, že sa nudia, je dobrodružstvo Erica a Mii relaxačným návratom do pieskoviska.“

twinfinite Bola to ďalšia stránka, ktorá jej dala vyššie skóre – dala jej 4 z 5 a opísala ju ako celkovo „zábavný a zábavný“ zážitok:

„Dragon Quest Treasures nie je dokonalý zážitok, ale celkovo je to zábavný a príjemný zážitok. Nové nápady a mechaniky, ktoré sa miešajú s ochrannými známkami série Dragon Quest, sú zvukovými znakmi a mohli by sa ukázať ako životne dôležité pre smerovanie série v oboch smeroch.“ hlavné hry a dúfame, že to bude nová silná séria sama osebe.“ pre nadchádzajúce roky. Pokiaľ je človek ochotný znášať jej drsný úvod, niet pochýb, že nájde hru, ktorá stojí za trpezlivosť.“

READ  Microsoft a VW sa spojili, aby priniesli rozšírenú realitu do áut – nielen do vášho auta