Recenzia: 19. 3. – Cineuropa

Nová dráma Silvia Soldiniho zažiari Kasia Smutniak v koži úspešnej právničky, ktorá sa stala obeťou nehody, ktorá ju prinútila spochybňovať celý život.

Kasia Smutniak v 3/19

Tí, ktorí zomrú anonymne, majú pridelené číslo, ktoré sa javí ako tajomný titul Silvio Soldininová dráma 3/19 Vzťahuje sa na: Tretia neznáma osoba, ktorá zomrela v roku 2019. Väčšinou sú títo jednotlivci imigranti a je to jeden z tých anonymných prisťahovalcov – alebo skôr jeho duch – ktorý zachytáva hlavného hrdinu milánskeho jedenásteho celovečerného filmu, ktorý spúšťa kolotoč emócie, pocit viny, jednoduché a jednoduché spochybniť celú jej existenciu.

(Článok pokračuje nižšie – obchodné informácie)

Festivalcope_request-your-demo

Pracujúca žena so „špinavou postavou“: taká bola krásna, elegantná a veľmi zaneprázdnená Camilla (Kasia Smutniak) – úspešná právnička pracujúca pre veľkú nadnárodnú spoločnosť, ktorá sa rozišla s partnerom a matkou dvadsaťročnej dcéry, ktorá to nemôže vydržať – sa nám prvýkrát predstavila. Camila, ponorená do každodennej rutiny stretnutí, telefonátov a transakcií v hodnote niekoľkých miliónov dolárov vedených umeleckým jazykom plným vzorov a hraničiacich s nepochopiteľnými, na horných poschodiach sklenených a oceľových budov roztrúsených po milánskej finančnej štvrti, vedieť, aké to je mať voľnú nedeľu Nehovoriac o tom, že si užívala dovolenku, nikdy nerobila tortu ani nešla na bicykli. Prežíva tajný románik so ženatým mužom a keď sa vráti domov do svojho luxusného a luxusného bytu, cíti sa smutná a osamelá.

Raz v noci však musela prestať. Camila sa rýchlo rozhodne vystúpiť z taxíka, a keď prechádza cez cestu v hustom daždi, spadne na motorku, na ktorej sú dvaja Neeurópania, a tí spadnú na zem. Jeden vstane a beží a druhý leží nehybne na asfalte. Camilla sa vyšmykne zo zlomeného zápästia, ale mladý muž zomrie. Žena zaplavená pocitmi viny a pochybností (boli svetlá červené alebo zelené?) začína preverovať totožnosť zosnulého. chcieť poznať jeho rodinu; Chcete dôstojný pohreb pre tohto mladého muža z ďalekej krajiny, ktorého telo nesie stopy mučenia.

READ  Týždenník Amazing Slovakia: Koronavírusu sa nepodarilo zrušiť Košický maratón

Camilla tak zostúpi zo svojej slonovinovej veže a vydá sa na cestu do sveta ďaleko od jej vlastného, ​​medzi márnicami, prijímacími centrami pre imigrantov a vývarovňami, pričom jej postupne narastajúce utrpenie spôsobuje, že otvára svoje staré rany a pozerá sa do seba. a stretnutie s jednoduchým mužom menom Bruno (Francesco Colella), riaditeľ márnice, ktorý jej pomáha pri pátraní a ktorý sa zdá byť jediný, kto jej rozumie, jej pomôže pochopiť, že je stále možný iný život, ktorý má sympatickejšiu ľudskú povahu.

Zmena, starostlivosť o druhých, ale aj o seba samého a zanechanie hektických pracovných harmonogramov sú témy, ktoré sa prelínajú v tomto husto nabitom filme. Skúma tiež proces smútenia a tých, ktorí zomierajú neviditeľní, pričom spája dve protichodné reality: svet tých, ktorí majú všetko, a svet tých, ktorí nemajú nič. Pre Smutniaka je to šanca vstúpiť do intenzívnej a významnej úlohy, keďže talianska herečka naturalizovaná v Poľsku dodáva hĺbku a nuansy a sprostredkúva zvláštnosť a zmätok, ktoré cítime, keď skutočný život exploduje cez mreže našej zlatej klietky.

3/19 Ide o taliansko-švajčiarsku koprodukciu spoločnosti Lumière & Co. A Vision Distribution je v lige s Ventura Film. Talianska distribúcia je poverená spoločnosťou Vision Distribution, ktorá film uvádza do kín, dnes 11. novembra v náklade 130 kusov.

(preložené z taliančiny)