‚Jhund‘ recenzia: Follower Takeover

Je tu vodca Gondov, Ankush „Don“ Masiram (Ankush Geidam) a mladá matka Razia (Razia Kazi), ktorá svojho manžela berie nadarmo von, ale Manjul sa nedostane do hlúposti väčšiny života. Vnútorný svet nie je odhalený. Nebolo poskytnuté žiadne vysvetlenie, prečo sú také, aké sú. Sú potrebné motívy? Nemusí to ospravedlňovať bitkára – zbieranie handier, krádež uhlia, obchodovanie s mobilnými telefónmi, reťazové únosy, varenie alkoholu, pouličné bitky, prenasledovanie dievčat, závislosť od bielidiel – ale ani to nevyvoláva u detí ospravedlnenie. To, čo predstavuje, je sociálny diagram a stred a divízie, ktoré tam hnisajú – prehľad dvoch rôznych druhov štadiónov oddelených hranicami a úsudok hráčov a funkcionárov z privilegovaného sveta, ktorí si odmietajú podať ruku s „tým druhým“ . A hneď viete, kto je skutočným vinníkom. Nepríjemnosť narastá, keď sa fantázia mení na realitu, keď každé dieťa rozpráva svoje príbehy o mučivom živote, ako svedectvá, pričom v pozadí hrá „Saare jahan se achcha“. Pokus o zopakovanie momentu štátnej hymny, aj keď neúspešný Vandry. možno pedantský, ale v podstate, ak nie taký silný.

V tomto prevzatí vazala a zbavených práv je profesor (hral lepšie ako nahnevaná mládež proti establishmentu) sprostredkovateľom a právoplatným spojencom, nie hrdinom. Áno, mal rozhodujúci moment „prejavu na súde“, kde hovorí o deťoch, ktoré musia uniknúť pred nespravodlivosťou a ako musia bojovať, aby mohli žiť, ale deti (postavy aj herci, ktorí ich hrajú) pokračovali dlho po filme. . Bachchan je relatívne tichý a veľmi jemný. A je zábavné vidieť, ako si to netrénované a netrénované deti držia, a nikdy to neutícha pred ohromujúcou prítomnosťou herca, k čomu má sklon väčšina skúsených hercov. Veteráni ako Kishore Kadam a Shaya Kadam a talentovaní Arjun Radhakrishnan, Rinku Rajuru a Akash Thenar (Archi a Barsha z Sirat) a Somnath Awaghade (Jabya z Vandri) Doplňte obrázok.

READ  Česko-slovenská dráma Krištof o viere, nádeji a obeti vstupuje do postprodukcie

Manjule sa snaží zbaliť veľa do troch dlhých hodín a snaží sa zaškrtnúť príliš veľa políčok. Hrajte sa s odtieňmi pleti – rozdiel medzi svetlou a tmavou farbou. Rozširuje hranice našej vlastnej definície slova roztomilý – áno, aj huňatý pouličný ježko môže byť sladký a nie len bucľatý ježko so svetlomodrými očami. Existujú symbolické gestá ženskej sily. S cieľom rozšíriť štandardy marginalizovaných a slabých do svojho rámca prináša aj ťažkú ​​situáciu kmeňov, stereotypy moslimov a predsudky voči monolitickému severovýchodu. Áno, je to o vytváraní solidarity, ale zároveň to zahmlieva pozornosť.